CSARNOK – KONYHA – IRODA – ÜZLET – KÖZINTÉZMÉNY
IPAR – KERESKEDELEM – VENDÉGLÁTÁS
BÁRMILYEN LÉTESÍTMÉNYRŐL LEGYEN IS SZÓ – RÁNK SZÁMÍTHAT!
A BRILLIANCE DISTRIBUTOR KFT.
17 éve higiéniai- és irodai papírtermékek, tisztítószerek és -eszközök gyártásával, közületi kereskedelmével, és ipari takarítással foglalkozik. Azért, hogy ügyfeleink igényeit magas színvonalon, kedvező ár-érték arány megtartásával szolgáljuk ki – kereskedelmi márkatermékeink nagy hatóanyag-tartalmú, ezáltal meghökkentően gazdaságos koncentrátumok vagy szuperkoncentrátumok, 1-5-20 literes kiszerelésekben.
„Az Alstom Hungária ZRT. azért döntött a Brilliance Distributor KFT. mellett, mert a magas minőség nagyon jó árral párosul. Ezen kívül nem elhanyagolható a kiszolgálás minősége, gyorsasága, valamint a termékek használatáról történő tájékoztatás, betanítás. Nagyon jó csapat dolgozik össze, és igyekeznek az ügyfelek igényeit teljes mértékben kielégíteni, amire a dolgozók kedvessége csak hab a tortán.”
Rábai Miklós - Alstom Hungária, beszerzési és készletgazdálkodási vezető
Takarítási tervünk alapján rendszeresen végezzük a GLOBALL Football Park & Sporthotel**** / Telki Edzőközpont napi takarítását, többek között az alábbi, valamint általunk biztosított szerek, eszközök, töltő- és fogyóanyagok biztosításával. Szívesen állunk ezekkel az Önök rendelkezésére is.
Az OMÉK 2015 kiállítás kérdései alapján, márkatermékeink és legkeresettebb termékeink közül összeállítottunk egy 12.345,- Forint nettó értékű kezdő készletet, ami élelmiszer-környezetben egyszerre szolgálja a higiénikus munkakörülményeket, és lefedi a leggyakoribb takarítási-fertőtlenítési, üzemi higiéniai igényeket.
VEVŐSZOLGÁLAT
Havi egy alkalommal a kiszállítás díjmentes, amennyiben a megrendelés értéke eléri a nettó 10.000,- Forintot. Ha a rendelési érték ennél kevesebb, akkor a kiszállítás módja: postai utánvét. Aktív kapcsolat esetén ezeket rugalmasan kezeljük. A kívánt szállítási nap előtt 48-72 órával szükséges leadni a megrendelést, aktív kapcsolat esetén ettől alkalmanként el tudunk térni.
A megrendelés előtt lehetőség van termékeink személyes kipróbálására, ezáltal az adott felületen lévő konkrét szennyeződés tisztításához tudok javaslatot tenni.
Megrendelésük mellé az alábbi díjmentes szolgáltatások egészítik ki ajánlatunkat:
· higiéniai szaktanácsadás,
· igény esetén Takarítási terv készítése, HACCP-ben is
· termékek használatának betanítása, cserélődő személyzet esetén az új kollégák betanítása,
· ÁNTSZ által előírt címkék, feliratok, illetve felhasználói táblák kihelyezése (matricák),
· rendszeres személyes kapcsolattartás, termékkísérés, felhasználás korrekciózása szükség szerint.
A gazdaságos hígításhoz szükséges mércés flakonokat kézi adagolóval, push/pull kupakkal vagy permetszóró fejjel biztosítjuk, illetve elhasználódásuk esetén (amint a címkéket is) kicseréljük. Az 5 és 20 literes kiszerelésű termékeink könnyebb kiöntését adagolócsapokkal, pumpákkal segítjük.
Általános tapasztalat, hogy a javasolt takarítási technológia elsajátításához–megszokásához körülbelül 1 hónap szükséges. Ezidő alatt 2-3 alkalommal személyesen keressük fel Önöket, a felmerülő kérdések megválaszolására, korrekciózásra.
A fenti termékek nem tükrözik teljes termékválasztékunkat, ha a fentiektől eltérő termékre van szükségük, kérem, jelezze. Termékválasztékunkban további széles igényeket kielégítő irodai-, asztali-, mosdó-, személyi- és konyhahigiéniai papíráruk és vegyi termékek, adagolók, tartók, színkódolt törlőkendők, kesztyűk, mop, takarító eszközök és gépek, szemeteszsákok, hulladékgyűjtők, papír- és műanyagtermékek: tasakok, zsákok, gumikesztyűk, kötények találhatók. Amennyiben a fentiekkel vagy további szolgáltatásainkkal, ipari takarítással kapcsolatban kérdése merülne fel, kérem, hívjon bizalommal!
Remélem ajánlatunk elnyeri tetszésüket, és hamarosan elégedett vásárlóink között tudhatjuk Önöket.
Budapest, 2015. november
Mobil: +36 70 625 0195